Το αγαπημένο ελληνικό brand The Motley Goat, παρουσίασε τις προτάσεις του για την καλοκαιρινή σεζόν στην πρόσφατη έκθεση Andydote Fashion Fair ενώ παράλληλα παρουσιάστηκε και η νέα διαφημιστική καμπάνια που αποτυπώνει την χαρά της ζωής και την χαλαρή, ξέγνοιαστη ατμόσφαιρα του ελληνικού καλοκαιριού.

Η συλλογή, με πυρήνα τα ανδρικά και γυναικεία premium combed cotton printed T-shirts και μια σειρά από accessories που διαρκώς εμπλουτίζεται, απαρτίζεται από έξι νέα σχέδια – το IN VOGUE σχέδιο εμπνευσμένο από το επαναλανσάρισμα της ελληνικής Vogue, AMPHORA με αφορμή μια επίσκεψη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, THE MOTLEY TYPEWRITER σχέδιο με ρετρό επιρροές από τους κλασικούς πια συγγραφείς των δεκαετιών του 50 και του 60, THE MOTLEY TURNABLE σχέδιο με vintage αναφορές που παραπέμπτει στα θρυλικά parties των 60’s, GOAT MILK TIN σχέδιο που φέρνει στον νου την πρώτη συσκευασία γάλακτος γνωστής εταιρείας, AQUA GREEN μονοχρωματικό σχέδιο σε έντονο χρώμα που ακολουθεί τις τάσεις της σεζόν, – τα οποία εμπνέονται από το κατοχυρωμένο και αναγνωρίσιμο λογότυπο, το Παρδαλό Κατσίκι, το οποίο με χιούμορ και αυτοσαρκασμό συνδέει το brand με τις ελληνικές του ρίζες αλλά και με τη χαρά που σκοπεύει να «μεταφέρει» με κάθε μπλουζάκι και αξεσουάρ.

Τα υπέροχα T-shirts που συνδυάζονται με όλα τα looks ενθουσιάζουν με τα ευφάνταστα σχέδια τους, ενώ σε συνδυασμό με τα υπέροχα αξεσουάρ (τσάντες, νεσεσέρ, καπέλα ) τους μας χαρίζουν ένα ξεχωριστό στυλ που θυμίζει Ελλάδα και μας μεταφέρουν σε καλοκαιρινούς προορισμούς.

Με άριστες πρώτες ύλες και ψηφιακές εκτυπώσεις τελευταίας τεχνολογίας τα t-shirts του brand έχουν ήδη προσελκύσει έντονο εμπορικό ενδιαφέρον και έχουν τοποθετηθεί σε πάνω από 20 επιλεγμένες boutiques ενώ αναμένεται να ανακοινωθούν σύντομα και νέες συνεργασίες.

Categories: fashion zebra